שילוב

  • סובלמן-רוזנטל, ו', ביטון, א' וקליין, פ"ש (2009)

    שביעות רצון של הורים לילדים עם תסמונת דאון ממסגרות חינוך מיוחדות לעומת שביעות רצונם משילוב במסגרות חינוך רגילות. מגמות,מו (1-2), 419-438

  • באומינגר, נ' , בן-ארצי (אגם), ג' וקמחי, י' (2007).

     

    השילוב מגובה המבט של כסא גלגלים, או: "מה שרואים מפה לא רואים משם". בתוך ש' רייטר, י' לייזר וג' אבישר (עורכים),  שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך (עמ' 461-500). חיפה: אחוה.

  • סובלמן-רוזנטל, ו', פלדשטיין-חיון, ל' וקורט, ד' (2002)

     שילוב ילדים עם תסמונת- דאון בגני ילדים רגילים מן ההיבט של אינטראקציה תיווכית והתנהגות חברתית. בתוך ו' סובלמן-רוזנטל ופ' קליין (עורכים),  חלון של הזדמנויות: לקודים תינוקות וילדים עם תסמונת דאון. (עמ'  173-191). אבן-יהודה: רכס