בן עמרם, מ' ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2020)
המודל האקולוגי ככלי לפיתוח קוד התנהגות אתי בקרב מדריכי תעסוקה המלווים עובדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בתעסוקה נתמכת. ביטחון סוציאלי, 111, 99-126
יבלון, י"ב והרשקוביץ, ש' (2020)
פניית תלמידים לעזרת רב בית ספר לאחר אלימות בבית הספר. הייעוץ החינוכי, כב, 75-92
כלפון, א' ורומי, ש' (2020)
הערכת הפעילות של מועצת התלמידים בבית הספר: השוואה בין תפיסות תלמידים פעילים ובלתי פעילים. הייעוץ החינוכי. כב, 93-116.
אופנהיים שחר, ס' (2020)
אמון, חשדנות ויצירת קהילה בקרב סטודנטיות חרדיות שלומדות במכללה חילונית. החינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים, מ"ב, 93-119
אופנהיים שחר, ס' (2020)
עיצוב מרחב למידה על פי עקרונות של פדגוגיה פמיניסטית לפיתוח החוסן הפדגוגי של מתכשרות להוראה. דפים, 73, 11-33
אופנהיים-שחר, ס. (2020)
נתערב שתצליחו: התבוננות מחודשת בהנחיית תהליך התערבות בקרב נערות מאוכלוסיות מתויגות. תל-אביב : מכון מופ"ת
איזקסון, ע' ושוורץ, ד' (2020)
מוסיקה, יהדות, ישראליות ואנחנו: מסע של זהות. הוצאת כרמל
בוסקילה, י' וחן לוי, ת' (2020)
מורים בלי אוויר: מיפוי גורמי הלחץ בעבודת המורים. גילוי דעת, 16, 71-94
בן-עמי, נ' (2020)
המניעים לריבוי נשים בקרב יהודי תימן. תימא: כתב עת לחקר יהדות תימן ותרבותה, יז, 43-54
בשארה, ס' ווייס, י' (2020)
הקשר בין עומס קוגניטיבי ורמת קשיבות ובין מסוגלות עצמית בקרב סטודנטים עם לקויות למידה וסטודנטים ללא לקויות למידה. מחקרי גבעה: שנתון המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון, ז, 193-214
גולדרט' מ' (2020)
חינוך בלתי-פורמלי. לקסי קיי, 14, 22-25
כהן-ראובני, ל' ורוזנפלד-קרפט, ר' (2020)
תיווך איכותי מודל ה-MISC. עלון דע-גן, 13, 62-71
מזריאר-רוזברג, ל' ומדג'ר, נ' (2020)
מוטיבציה חברתית ותחושת מסוגלות בהקשר החינוכי: מודל היררכי מבוסס רשתות חברתיות בכיתה. דפים, 73, 67-91
ספקטור-לוי, א', אלוני, א', גונדה, י' ויפרח, מ' (2020)
מודל הוליסטי רב-ערוצי - כלי עזר למורה במתן מענה למגוון הלומדים. אאוריקה, 43, 21-30
פרי, נ', פרידמן, ר' וספקטור-לוי, א' (2020)
מי הזיז את מרכז החקר שלי? שינוי קטן, תוצאות גדולות. עלון דע-גן, 13, 34-43
שכטר,ט' וספקטור-לוי, א' (2020)
האם סביבות המעודדות התנסות בבנייה בגן הילדים משפרות חשיבה הנדסית וויסות עצמי? עלון דע-גן, 13, 20-33
שץ-אופנהיימר, א' ומברך, ז' (2020)
לפתוח דלת - יוזמות לאחריות חברתית בהכשרת מורים. תל-אביב: מכון מופ"ת
שרייבר, א' ופילו, ר' (2020)
ידע ותחושת מסוגלות של מורים למתמטיקה לתלמידים עם לקויות למידה; הבדלים בין כפל לחילוק. החינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים, מ"ב, 71-91
אדרי, א' וקליין, פ"ש (2019)
הישגים בלימודים והסתגלות חברתית של ילדים במסגרת חינוך ביתי וחינוך בית ספרי. עיונים בחינוך, 17-19, 601-610
איזקסון, ע' (2019)
צלילו של השיר בקונצ'רטו הרומנטי. הוצאת כרמל
זרצקי, ר', וכץ, י' (2019)
הקשר בין שחיקת המורה, ותק המורה וגיל התלמידים ובין השימוש בטכניקות ההשקעה הרגשית בהוראה בישראל. מכלול, לג, 217-244
יפתח, ג' ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2019)
ממדי הזהות הבית-ספרית: תפיסות מנהלי בתי ספר בישראל. הרבעון לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי, 4(1), 39-55
לוי-גזנפרנץ', ט' ושפירא-לשצ'ינסקי, א' (2019)
מנגנונים המנתבים להתנהגויות אזרחיות והתנהגויות לא נאותות. הרבעון לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי, 4(2), 73-89
מיוחס, א' וקרמרסקי ב' (2019)
התנהגות הפנייה לעזרה כאסטרטגיה במודל של הכוונה עצמית בלמידה (SRL), דפים 70, 95-125
מתיתיהו, נ' ורומי,ש' (2019)
היחס לשילוב תלמידים עם הפרעות התנהגות ומידת האמפתיה אליהם: השוואה בין מורים, הורים ותלמידים. דפים 70, 149-181