2021 |
טיפוח אוריינות סביבתית בהכוונה של SRL בקרב סטודנטים לחינוך |
PhD |
אורטל-עברי, סיגלית |
פרופ' חבר מיכל ציון, פרופ' ניר מדג'ר |
2021 |
הקשר בין מאפייני אישיות, סובלנות לעמימות, מקיאווליזם וסגנון התנהגות בין-אישית לבין תפיסת חוללות עצמית ייעוצית בקרב יועצות חינוכיות |
PhD |
אפלבוים, לימור |
פרופ' אריה כהן, פרופ' ניר מדג'ר |
2021 |
קשר בין תפיסת מטרות ההישג הלימודיות של מורים וקבוצת השווים לבין מטרות ההישג הלימודיות של מתבגרים (אנגלית) |
PhD |
חמי, אלה |
פרופ' ניר מדג'ר, פרופ' ישראל ריץ |
2021 |
התרומה של סביבה חברתית ופונקציות התנדבות למוטיבציה בקרב סטודנטים המתנדבים במרכז לבריאות הנפש |
MA |
שורץ-ונדר, חן |
פרופ' ניר מדג'ר |
2020 |
תוכנית התערבות מקוונת לשינוי תפיסות סמויות אודות אינטליגנציה, מטרות הישג ומסוגלות עצמית |
MA |
צברי, מירב |
פרופ' ניר מדג'ר |
2020 |
בחינת מטרות הישג חברתיות בקרב תלמידים בבית הספר היסודי כמנבאים של התנהגות סיכון בתיכון |
MA |
קלרשטיין, עידן |
פרופ' ניר מדג'ר |
2019 |
תפקיד תמיכת המורה ואיכות היחסים עם ההורים בקשר להתנהגויות של פגיעה עצמית לא-אובדנית בקרב בני נוער |
MA |
גולדנברג, שיר אסתר |
פרופ' ניר מדג'ר |
2019 |
האם תסמיני דיכאון מתווכים את הקשר בין תמיכה חברתית ובין מחשבות אובדניות ופגיעה עצמית לא אובדנית? |
MA |
דקה, דועאא |
פרופ' ניר מדג'ר |
2019 |
ניבוי ממדי התפתחות הזהות האימהית בתקופת ההיריון על תחושת הצמיחה של נשים לאחר הלידה, בתקופת המעבר לאימהות בפעם הראשונה |
MA |
היקרי בוטון, נטע |
פרופ' ניר מדג'ר, ד"ר מאיה כהן-מלייב |
2019 |
המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה בעידן הרשתות החברתיות : הקשר בין תמיכה חברתית לתחושת הבדידות |
MA |
לב, שיר |
פרופ' ניר מדג'ר |
2019 |
תפקיד קבוצת השווים בקשר שבין אקלים מוטיבציה חברתי ומבנה מטרות הישג כיתתי לבין מטרות ההישג החברתיות והאקדמיות של התלמיד, בתיווך תחושת מסוגלות-עצמית חברתית |
MA |
מזן-רוזנטל, אפרת |
פרופ' ניר מדג'ר |
2018 |
הקשר בין חווית התאומות לבין האינטימיות הזוגית בבגרות |
MA |
מלק, חני |
ד"ר מאיה כהן-מלייב, פרופ' ניר מדג'ר |
2017 |
תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית |
MA |
בן-שבת, שירן |
פרופ' ניר מדג'ר |
2017 |
הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית |
MA |
גולד-אליה, רעות |
פרופ' ניר מדג'ר |
2017 |
האם וויסות רגשי ממתן את הקשר בין תפיסת היחסים עם ההורים לבין התנהגות פגיעה עצמית ללא כוונה אובדנית |
MA |
סגל, ניקול, |
פרופ' ניר מדג'ר |
2017 |
האם רגישות לדחייה חברתית ממתנת את הקשר בין תחושת קשר ושייכות לבית הספר לבין פגיעה עצמית לא אובדנית? |
MA |
פלנר, נועה |
פרופ' ניר מדג'ר |
2017 |
הקשר בין מטרות ההישג של התלמיד ואקלים המוטיבציה בכיתה ובקרב החברים הקרובים |
MA |
שמעון, ליהי |
פרופ' ניר מדג'ר |
2016 |
מבנה מטרות כיתתי כגורם הממתן בין מטרות הישג אקדמיות למטרות הישג חברתיות של תלמידים |
MA |
אמית, שירה |
פרופ' ניר מדג'ר |
2016 |
הקשר בין שליטה פסיכולוגית של מורים לבין שינויים במוטיבציה של תלמידים בעת מעבר לחטיבת הביניים |
MA |
הר-אבן, מיכל |
פרופ' ניר מדג'ר |
2016 |
טיפול בפסיכודרמה מנקודת מבטם של מתבגרים |
MA |
לוי, רונית |
פרופ' ניר מדג'ר |
2016 |
מוטיבציה בסביבת בית הספר: לימודים או חברים? : בחינת מטרות הישג לימודיות ומטרות הישג חברתיות לאורך שנת לימודים בקרב ילדי כיתה ו |
MA |
לייט, הדס |
פרופ' ניר מדג'ר |
2016 |
תחושת מסוגלות למעבר לחטיבת הביניים כמתווכת בין מבנה מטרות ומעבר אדפטיבי |
MA |
שוחט, רוני |
פרופ' ניר מדג'ר |
2015 |
השפעת המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים על מעורבות התנהגותית, רגשית, קוגניטיבית וחברתית בלמידה |
MA |
כהן, ורוניק |
פרופ' ניר מדג'ר |