2022 |
יצירת מכנה משותף (common ground) בקרב ילדים בקשת האוטיסטית בזיקה ל - Theory of Mind ויכולות פרגמטיות |
MA |
גת, הילה |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2022 |
השפעת חשיפה לסביבה יצירתית על הפקת מטפורות חדשות |
MA |
היימן הלטאי, שחר |
פרופ' נירה משעל |
2022 |
בחינת מאפיינים ופרקטיקות של חוסן בקרב מנהלי בתי-ספר בשלב כניסתם לתפקיד |
PhD |
הלוי, ליאור |
פרופ' חן שכטר |
2022 |
זהות אישית ומודעות למגבלה, איכות חיים ואוריינטציית עתיד בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית כפי שהם משתקפים בנרטיבים של סיפורי חייהם |
MA |
וינוגרד-כראדי, מורג |
פרופ' חפציבה ליפשיץ |
2022 |
הקשר בין סמני חוסר שטף ומבנה המאקרו בסיפוריהם של ילדים דו-לשוניים (אנגלית) |
MA |
יערי, הדר |
ד"ר כרמית אלטמן |
2022 |
השפעת שילוב כלים טכנולוגיים בהוראת פיזיקה על הישגים ותחושת המסוגלות העצמית של התלמידים |
MA |
מחאגנה, עאמר |
ד"ר איריס שרייבר, פרופ' חבר מיכל ציון |
2022 |
אמונות של אימהות, תיווך בעת קריאת ספר והעשרת שפת הילד : מחקר התערבות בחברה הערבית |
MA |
סרחאן, זאכי |
פרופ' עופרה קורת |
2022 |
האם תוכנית התערבות לקריאת ספר בגיל הרך בחברה הערבית תקדם את אמונות האימהות, את התיווך שלהן ואת ההבנה החברתית-רגשית והבנת הסיפור של הילד? |
MA |
עיסה, סג'ה |
פרופ' עופרה קורת |
2022 |
הוראת השואה והנחלת זיכרון השואה בבתי הספר הממלכתיים בישראל |
MA |
עשור-לנגר, גלי |
פרופ' זהבית גרוס |
2022 |
אפקטיביות בית ספרית בישראל : היבטים מערכתיים ובית ספריים |
MA |
צדקני, רעות |
ד"ר איריס בן דוד הדר, ד"ר זהורית דדון-גולן |
2022 |
מורכבות רב ממדית של כתיב מוספיות: ניתוח ביצועי תלמידים עם דיסלקציה בהשוואה לקבוצות ביקורת עם התפתחות טיפוסית (אנגלית) |
MA |
קימל לב, אלה |
פרופ' רחל שיף |
2022 |
התפקיד של אוריינטציה הורית טרום לידה והורות בפועל, בניבוי תפקודם הרגשי -חברתי של ילדים בני שלוש וחצי : בחינה של תיאוריית ההכוונה העצמית מפרספקטיבה התפתחותית (אנגלית) |
MA |
ראזר, אילה |
ד"ר ענת מועד |
2022 |
שילוב בין אסטרטגיות ייצוג מילולי ובין אסטרטגיית ייצוג ויזואלי מנטלי, ותרומתו להבנת הנקרא של הטקסט המידעי |
MA |
שמיר-צברי, נטע |
פרופ' רחל שיף |
2021 |
למידה סטטיסטית ומאפיינים שפתיים : השוואה בין ילדי גן לקויי שפה לילדי גן עם התפתחות תקינה |
MA |
אביטל, קורין |
פרופ' רחל שיף |
2021 |
תיווך עמית בעזרת ספר אלקטרוני לקידום אוריינות בקרב תלמידים עם לקות למידה : תהליך ותוצר |
PhD |
אבני, סיון |
פרופ' עדינה שמיר |
2021 |
בחינת היבטים ברמת המיקרו רמת המאקרו וההשקה ביניהם בנרטיבים של בוגרים עם מוגבלות שכלית (אנגלית) |
MA |
אברהם, אילנית |
ד"ר כרמית אלטמן, פרופ' חפציבה ליפשיץ |
2021 |
טיפוח אוריינות סביבתית בהכוונה של SRL בקרב סטודנטים לחינוך |
PhD |
אורטל-עברי, סיגלית |
פרופ' חבר מיכל ציון, פרופ' ניר מדג'ר |
2021 |
בחינת הקשר בין נתוני רקע אישיים וחברתיים לבין אופני חשיבה מדעית וסקרנות מדעית בקרב ילדי גן |
MA |
אלזרו, עאישה |
ד"ר אורנית ספקטור-לוי |
2021 |
השפעת שיטת הלמוד (תרגול שליפה לעמת שנון ) ומדיום הלמוד (ניר או מסך) על למידת אוצר מילים בשפה זרה (אנגלית) |
MA |
אליאס, דורית |
ד"ר ורד חלמיש |
2021 |
הקשר בין אינטראקציה חברתית עם בני הגיל לבין יכולות מוטוריות אישיות ודיאדיות ותפקודים ניהוליים בקרב ילדים בספקטרום האוטיסטי וילדים בהתפתחות תקינה |
PhD |
אסטרוגו, יעל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2021 |
הקשר בין מאפייני אישיות, סובלנות לעמימות, מקיאווליזם וסגנון התנהגות בין-אישית לבין תפיסת חוללות עצמית ייעוצית בקרב יועצות חינוכיות |
PhD |
אפלבוים, לימור |
פרופ' אריה כהן, פרופ' ניר מדג'ר |
2021 |
שילוב עבודה-משפחה אצל נשים חילוניות בעלות קריירה תובענית מחד ומשפחה גדולה מאידך |
MA |
בן דוד, ארץ |
פרופ' זהבית גרוס, ד"ר מאיה כהן-מלייב |
2021 |
כשל המרכזיות בקרב קוראים עם דיסלקציה : עדות ממחקר חשיבה בקול |
MA |
בן יוסף, אורית |
ד"ר מני יערי |
2021 |
התרומה של מקצוע האם ורמת אוריינות הבית להתפתחות ניצני הכתיבה של הילד : השוואה בין אימהות מרפאות בעיסוק לאימהות בעלות מקצועות אחרים |
MA |
בן צבי, אביה |
פרופ' עופרה קורת |
2021 |
רמת ניצני הקריאה של ילדים לאימהות קלינאיות תקשורת לעומת ילדים לאימהות בעלות מקצועות אחרים והקשר למאפייני הילד |
MA |
ברלוי, בת ציון |
פרופ' עופרה קורת |