2022 |
יצירת מכנה משותף (common ground) בקרב ילדים בקשת האוטיסטית בזיקה ל - Theory of Mind ויכולות פרגמטיות |
MA |
גת, הילה |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2021 |
הקשר בין אינטראקציה חברתית עם בני הגיל לבין יכולות מוטוריות אישיות ודיאדיות ותפקודים ניהוליים בקרב ילדים בספקטרום האוטיסטי וילדים בהתפתחות תקינה |
PhD |
אסטרוגו, יעל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2021 |
יצירת מכנה משותף, common ground, בשיח אצל דוברים עם התפתחות תקינה ודוברים בספקטרום האוטיסטי |
PhD |
קרין, עינת |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי, ד"ר רוני גבע |
2021 |
התרומה של תיאום מוטורי משותף ליצירת מכנה משותף בשיח בזיקה לתאוריית המיינד בקרב ילדים ומתבגרים בספקטרום האוטיסטי |
MA |
שטרן, בינה |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2021 |
הקשר בין מוטוריקה אישית למוטוריקה דיאדית-תאום תנועתי חברתי, בזיקה לתפקודים ניהוליים וחומרת לקות בקרב ילדים עם ASD בילדות המוקדמת, טרום מתבגרים ומתבגרים |
MA |
שמש, ענבל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2020 |
מחשבות וניסיונות אובדניים ברצף האוטיסטי הרחב (אנגלית) |
MA |
ישעיהו הדס |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2020 |
קשרים בין תפקודים קוגניטיביים לבין הבנת הנקרא של טקסט סיפורי בקרב ילדים עם התפתחות תקינה וילדים עם ASD בתפקוד גבוה |
MA |
מירסקי, יפעת |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי, ד"ר יעל קמחי |
2020 |
תרומת אסטרטגיות למידה לשיפור הבנת הנקרא של טקסט מידעי בקרב תלמידים עם ASD בתפקוד גבוה ותלמידים בעלי התפתחות תקינה |
MA |
קמפנר מישקין, אירית |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי, ד"ר יעל קמחי |
2019 |
חששות, ידע, ניסיון ותפיסות בנושא מיניות בקרב מתבגרים בעלי אוטיזם והוריהם |
MA |
ארבל-דוד, אפרת |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2019 |
תפיסת המוות בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה בהשוואה להתפתחות תקינה |
MA |
מושקוביץ, שלהבת |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2019 |
התנהגות חברתית תקשורתית במצבי אינטראקציה טבעיים של ילדים ברצף האוטיזם בתפקוד גבוה בגיל הרך |
PhD |
שפר, אנהליה |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2018 |
מאפייני אינטראקציה חברתית של ילדי גן המאובחנים על הקשת האוטיסטית בתפקוד גבוה בזיקה להתערבות קבוצתית בשיתוף עמיתים |
PhD |
איתן, דגנית |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2018 |
התערבות חברתית לקידום מיומנויות משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בעלי תפקוד גבוה על הרצף האוטיסטי, תוך שילוב עמיתים |
PhD |
הושמנד, שגית |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2018 |
הבדלים אינדיווידואליים במרכיבי השיח בקרב ילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי עם בני גילם בזיקה לאופי הסיטואציה החברתית |
MA |
פינק-רוזנברג, יעל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2018 |
מאפיינים מרכזיים באינטראקציה חברתית בקרב ילדי גן המאובחנים באוטיזם בתפקוד גבוה, בסיטואציות ברמות מובנות שונות עם בני גילם, בזיקה לחומרת הלקות האוטיסטית, חומרת הלקות החברתית ו-IQ |
MA |
שלום-זהבי, מרב |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
בדיקת יעילות תוכנית נתמכת טכנולוגיה בקידום שיח בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה |
MA |
ביטון, רויטל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
אפיונים של משחק באובייקטים, משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה, בזיקה לחומרת הלקות האוטיסטית, חומרת הלקות החברתית, גיל ו-IQ |
MA |
ברנשטיין, מורן |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
מחקר מטה-אנליטי לבחינת היעילות של תכניות התערבות מסוג קוגניטיבי וקוגניטיבי-התנהגותי לקידום יכולת חברתית אינטגרלית בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה |
MA |
מסיקה, קרין |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
פיתוח שיתוף פעולה עם עמיתים בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מצומצמת בזיקה לפרופיל הסנסורי |
MA |
סמואל-מגל, קרן |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
תרומת יכולות הקשב המשותף לקידום ופיתוח מיומנות שיח של ילדים עם אוטיזם בעלי וורבאליות מינימאלית |
MA |
פרידלין, אבנר |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
התרומה של IQ ביצועי ומילולי למיומניות שיח חברתי ושיתוף פעולה עם בני הגיל בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי שפה דבורה מועטה |
MA |
קורן, דרור |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2017 |
פיתוח מיומנויות שיחת עמיתים בקרב ילדי גן בעלי תפקוד גבוה ברצף האוטיסטי |
PhD |
רג’ואן, אופירה |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2016 |
פיתוח שיח חברתי בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מוגבלת בזיקה לתפקודים הניהוליים |
MA |
אסטרוגו, יעל |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2016 |
מאפייני ההבעה הרגשית של ילדים המצויים על הרצף האוטיסטי עם יכולת מילולית מצומצמת בעת אינטראקציה במטלת שיתוף פעולה |
MA |
בר יהודה, שחר |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי |
2016 |
מאפייני עושר לקסיקלי-סמנטי, אורך מבע ותקינות השפה בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות תקינה באינטראקציה חופשית עם חבר ועם עמית |
MA |
גויטע, שרי |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי, ד"ר גילה טובול-לביא |