ראה עבודות גם בשפה האנגלית
שנה |
|
|
סטודנט/ית |
מנחה |
2019 |
משמעות החוויה של ילד שגדל לצד כלבים וחתולים מנקודת מבטם של הילדים ואמהותיהם |
MA |
קורונה, לירון, |
פרופ' דבורה קורט, ד"ר אריאלה וניאל |
2016 |
הקשר בין סגנון הורות של אמהות, איכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן ויכולת ההבנה הרגשית של ילדיהן בגילאי גן, כפי שבאה לידי ביטוי בהבעה מילולית ובהבנה של מבעי פנים מאוירים |
MA |
לויבצקי, מיכל |
ד"ר אריאלה וניאל, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2015 |
התערבות קבוצתית לקידום יכולות התיווך של אמהות : ההשפעה על איכות האינטראקציה אם-ילד ועל הדימוי העצמי האמהי |
MA |
אברוצקי, ענת |
ד"ר אריאלה וניאל, ד"ר נורית יגרמן, פרופ' קליין פנינה |
2015 |
הקשר בין השכלת האם לאיכות התקשורת הרגשית של אימהות, וליכולת הבעה רגשית של ילדיהן בגיל הגן כפי שבאה לידי ביטוי באופן מילולי, בציור, ובהבנה של מבעי פנים מאוירים |
MA |
סלינס, שני |
ד"ר אריאלה וניאל, פרופ' אסתר עדי-יפה |
2015 |
הקשר בין רמת ההשכלה של אימהות ממיצב סוציו-אקונומי נמוך ליכולת הבנת מצבים רגשיים אצל ילדן בגיל הגן, ולאיכות התקשורת המילולית-רגשית שלהן במהלך משחק חופשי עם ילדן |
MA |
ענבר, הילה |
ד"ר אריאלה וניאל, פרופ' אסתר עדי-יפה |