2019 |
אימון לתיווך הדדי והשפעתו על אינטראקציה בין עמיתים ועל מוטיבציה ללמידה בסביבה מתוקשבת בכיתה |
PhD |
עצמון-מורדוך, לאה |
פרופ' אופיר ברוך, פרופ' (אמריטוס) דוד צוריאל |
2018 |
ניתוח רכיבי תיווך באינטראקציה לימודית, המתקיימת בין תלמידים הלומדים בצוותא, בבית ספר על יסודי, באמצעות הוראה מרחוק |
MA |
שמיר, אורית |
פרופ' יוסף קליין, פרופ' אופיר ברוך |
2015 |
תפיסת האוטונומיה של התלמיד וזיקתה למרחק הבנה הדדית בסביבת למידה ניידת מבוססת מקום |
PhD |
אליקים, ניצן |
פרופ' אופיר ברוך, ד"ר איריס רכב |
2015 |
העשרת לימודי מדעים בלמידה מרחוק מתווכת ורגילה והקשר שלה לטיפוח יצירתיות מדעית |
MA |
להב, נעה |
פרופ' אופיר ברוך, ד"ר דפנה עציון |
2014 |
ניתוח של רכיבי תיווך בקרב תלמידי בית ספר תיכון הלומדים באמצעות מערכת למידה מרחוק א-סינכרונית, שמוריהם הוכשרו בפעילויות תיווך, לעומת תלמידים שמוריהם לא הוכשרו בפעילויות תיווך |
PhD |
בן-חיים, אריה |
פרופ' אופיר ברוך |
2013 |
הערכה של שיפוט מורים למדעים בחטיבת הביניים לגבי רמת היצירתיות המדעית של תלמידיהם |
MA |
לביא, רע |
פרופ' אופיר ברוך |
2012 |
קשר בין מטרות הוראה והתאמת ההוראה לצרכי הלומד לבין תחושת "מרחק הבנה הדדית" של מרצים בסביבת למידה מרחוק לעומת סביבה מסורתית |
PhD |
ונגרוביץ, ניבה |
פרופ' אופיר ברוך |
2011 |
מידת ההתנגדות של מורים לשינוי טכנולוגי בבתי ספר בעלי סגנון ניהול ריכוזי ומבוזר |
MA |
לביא שי |
פרופ' אופיר ברוך |
2010 |
הקשר בין סגנון הלמידה לפיתוח תחושת מסוגלות עצמית והישגים בקורס למידה מרחוק |
MA |
רוזנבלום, זיוה |
פרופ' אופיר ברוך |
2007 |
השפעה של לימוד באמצעות מערכת ללמידה מרחוק, בהשוואה ללמידה מסורתית, על דימוי עצמי והישגים של תלמידים |
MA |
דוידוב, רגינה |
פרופ' אופיר ברוך |
2007 |
מורה מעצב לעומת מורה מתגמל והשפעתם על הישגים לימודיים, הנעה ללמידה ועמדות התלמיד כלפי למידה מרחוק |
MA |
ורדי, אפרת |
ד"ר , פרופ' אופיר ברוך |
2007 |
השפעתם של סוגי משוב שונים (משוב לתוכן, משוב ליכולת ומשוב למאמץ) ושל גורמים אישיותיים על הישגים, שביעות רצון והתמדה של תלמידים בסביבת לימוד מרחוק |
PhD |
ציכנר, אורית |
פרופ' אופיר ברוך |
2007 |
הערכת יעילות של "למידה מרחוק", ברכישת "מהות הקריאה" - למידה מרחוק לעומת תכנית משולבת |
MA |
רז, טל |
פרופ' אופיר ברוך, ד"ר מאירה איזנהמר |
2006 |
הקשר בין הישגים בלמידה מרחוק (בשיטת ועידת וידאו) לבין עמדה כלפי שיטת הלימוד ותחושת כשלון\הצלחה |
MA |
בנטוב, ענת |
פרופ' אופיר ברוך |
2006 |
הקשר בין תלות ואי תלות שדה והשפעתם על רמת שיפור התפיסה החזותית באמצעות תוכנה גראפית תלת ממדית בקרב בני 9-11 |
MA |
חקק לנדאו, אושרת |
פרופ' אופיר ברוך |
2006 |
הנעה והישגים בקרב תלמידים הלומדים מתמטיקה בשיטה משולבת לעומת תלמידים הלומדים בשיטה המסורתית |
MA |
יערי, זוהר |
פרופ' אופיר ברוך |
2005 |
השפעתן של סביבת למידה רגילה וסביבת למידה מרחוק על אינטראקציות מרצה-סטודנט התומכות בהבטים קוגניטיביים ומטהקוגניטיביים של תהליך הלמידה בקרב סטודנטים באוניברסיטה (אנגלית) |
PhD |
ברט, אינגריד |
פרופ' אופיר ברוך |
2005 |
ציפיית מסוגלות לעומת ציפיית תוצאה של סטודנטים הלומדים בפורמט מתוקשב בהשוואה לסטודנטים הלומדים בפורמט מסורתי |
MA |
חיבה, לימור |
פרופ' אופיר ברוך |
2004 |
ההשפעה של סביבת למידה מרחוק על ייחוס גורמי הצלחה וכישלון של סטודנטים |
MA |
אלפי, ענת |
פרופ' אופיר ברוך |
2004 |
השפעת התנסות תלמידים בפעילות הפקה בטלוויזיה הקהילתית על הדימוי העצמי ועל משתני אישיות |
PhD |
אפללו, מיכל |
פרופ' אופיר ברוך |
2004 |
קשר בין רמת יצירתיות, למסוגלות עצמית ועמדות תלמידים כלפי למידה באמצעות מערכת למידה מרחוק |
MA |
אשכנזי, שרון |
פרופ' אופיר ברוך |
2003 |
הקשר בין דמוי עצמי מקצועי ושחיקה של מנחים ועמדתם כלפי תקשוב קורסים אקדמיים |
MA |
ארליך-פיליפ איריס |
פרופ' אופיר ברוך |
2003 |
קשר בין גיל ותהליכי אינטראקציה בלימוד באמצעות אינטרנט |
MA |
עשת ענת |
פרופ' אופיר ברוך |
2002 |
השפעת לימוד אנגלית בסביבת אינטרנט על הקשר בין סגנון קוגניטיבי ובין גישות לימוד ועל הישגים ושביעות רצון מבית-הספר |
PhD |
אהרוני, נעה |
פרופ' אופיר ברוך |
2002 |
עיבוד שטח ועיבוד עומק בתהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת סנכרונית לעומת תהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת א-סנכרונית |
MA |
הרפז-אתי, יפעת |
פרופ' אופיר ברוך |