2020 |
השפעת תכנית התערבות מטה-קוגניטיבית על היכולת של ילדי בית ספר וגן להתמקד ספונטנית במבנים מתמטיים |
PhD |
שריר, טל |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' נירה משעל |
2018 |
פיתוח יצירתיות כללית ויצירתיות מתמטית באמצעות פדגוגית MCR |
PhD |
טייב, נעמה |
פרופ' זמירה מברך |
2017 |
השפעת התנסות בסימולציות על אוריינות רגשית ומיקוד שליטה בקרב פרחי הוראה |
MA |
וסרמן-גוטויליג, תמר |
ד"ר שירה אילוז, פרופ' זמירה מברך |
2017 |
מודל אינטגרטיבי להסבר היעדרויות, ניידות פנימית ועזיבת המערכת בקרב מורים בישראל |
PhD |
מעגן, דוד |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' יוסף קליין |
2016 |
הקשר בין סינכרוניזציה בין-חושית ובין כישורי חשבון וקריאה בקרב ילדים בבית הספר היסודי |
PhD |
בדיר, חריה |
פרופ' זמירה מברך, ד"ר אלינור סאיג-חדאד |
2016 |
הקשר בין ניתוח סיטואציות פדגוגיות מצולמות ובין הוראה מטפחת הכוונה עצמית בלמידה |
PhD |
שבתאי, גלית |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' טובה מיכלסקי |
2015 |
השפעות התערבות תנועתית במים בגיל הרך ובבגרות על יכולות תנועתיות, קוגניטיביות ושפתיות ועל שינוי בגלי אלפא במוחון ובאזורים צדעיים-קודקודיים |
PhD |
ניסים, מיכל |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' מיכל ציון, ד"ר רונית רם צור |
2015 |
מדענים קטנים : היבטים רגשיים וקוגניטיביים אצל גננות וילדים ביחס לעיסוק במדע בחינוך הקדם-יסודי (אנגלית) |
PhD |
קסנר-ברוך, יעל |
פרופ' זמירה מברך, ד"ר אורנית ספקטור-לוי |
2014 |
תרומת הכוונה מטה-קוגניטיבית אישית וחברתית הניתנת במסגרת למידת חקר לפיתוח אוריינות סביבתית, מודעות מטה-קוגניטיבית וביצועי חקר דינמי (אנגלית) |
PhD |
אדלר, עדית |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' מיכל ציון |
2014 |
גורמים המנתבים את תהליכי התכנון, היישום והרפלקציה של מורים למתמטיקה |
PhD |
סבן, גבריאלה |
פרופ' זמירה מברך |
2014 |
השפעת ניתוח אינטראקציה מורה תלמיד בסיטואציות פדגוגיות מוקלטות בוידאו על הוראה מטפחת הכוונה עצמית בלמידה |
MA |
סנדיק, מאיר |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' טובה מיכלסקי |
2013 |
השפעת תכנית התערבות מטה-קוגניטיבית על היכולת של ילדי גן להתמקד ספונטנית בכמויות ובמבנים מתמטיים |
MA |
שריר, טל |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' נירה משעל |
2013 |
טיפוח סוגים שונים של הכוונה עצמית כאמצעי לקידום אוריינות מדעית |
PhD |
ששון, חוה |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' טובה מיכלסקי |
2012 |
השפעת תמיכה מטה-קוגנטיבית בתהליכים קונספטואליים ופרוצדוראליים של חקר מדעי על מיומנויות חקר, ידע מדעי וידע מטה-קוגניטיבי |
MA |
צדוק, נעמה |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' טובה מיכלסקי |
2011 |
השפעת ההתפתחות הגילית על התמקדות ספונטנית של ילדים צעירים בכמויות ותבניות מתמטיות |
MA |
גחטן-נסימוב, גלי |
פרופ' זמירה מברך |
2011 |
חשיבה תוצאתית (אנגלית) |
PhD |
קמינקא, אייל |
פרופ' זמירה מברך |
2011 |
התמקדות ספונטנית של ילדי גן בתבניות מתמטיות ובחינת ההבדלים בין ילדים הלומדים במסגרת מרכז למחוננים לבין ילדים הלומדים במסגרת רגיל |
MA |
שורץ, אביטל |
פרופ' זמירה מברך |
2010 |
שיח מתמטי באינטראקציה הורה ילד וזיקתו לחשיבה מתמטית בגיל הרך |
PhD |
מנדל, ריבה |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' (אמריטוס) דוד צוריאל |
2008 |
פיתוח תוכנית התערבות ממוחשבת לקידום מודעות פונולוגית וקריאה, ובדיקת השפעתה על היכולת הפונולוגית, הישגים בקריאה ותפיסת המשמעות הכ |
PhD |
גיטאית, אביבה |
פרופ' עופרה קורת, פרופ' זמירה מברך |
2008 |
השפעת הכוונה מטה-קוגניטיבית על ידע - תוכן וידע פדגוגי-מתמטי של מורי מתמטיקה בביה"ס היסודי: המקרה של "שטחים והיקפים של מצולעים |
MA |
קורן, מיה |
פרופ' זמירה מברך |
2007 |
השפעתה של שיטת ה.ש.ב.ח.ה המשלבת טיפוח מודעות לתודעת הזולת על הישגים במתמטיקה ויחס לעמית |
MA |
הרשושנים, אריאלה |
פרופ' זמירה מברך |
2007 |
הוראה על דרך הטיעון כאמצעי לפיתוח אוריינות טכנולוגית |
PhD |
חורש, צילה |
פרופ' זמירה מברך |
2007 |
השפעת הוראה בשיטת ההשבחה על למידת הנושא: יעילות בפתרון אלגוריתמים במדעי המחשב |
MA |
יעקובוביץ, לאה |
פרופ' זמירה מברך |
2006 |
השפעת תמיכה מטה - קוגניטיבית בשלבי לימוד שונים על פיתוח חשיבה מדעית אצל תלמידים בכתה ד’ |
MA |
חייבי, ליאורה |
פרופ' טובה מיכלסקי, פרופ' זמירה מברך |
2005 |
מאפיני הסטודנט ומשתנים ארגוניים כמסבירים נשירה מהאוניברסיטה והפסקת למודים |
MA |
בר-עם, זמירה |
פרופ' זמירה מברך |