2021 |
תיווך עמית בעזרת ספר אלקטרוני לקידום אוריינות בקרב תלמידים עם לקות למידה : תהליך ותוצר |
PhD |
אבני, סיון |
פרופ' עדינה שמיר |
2021 |
תיווך עמיתים עם ספר אלקטרוני חינוכי לקידום יכולות אורייניות בקרב תלמידים עם לקות למידה במצבי למידה שונים |
MA |
מטרסו, מאיה |
פרופ' עדינה שמיר |
2019 |
התערבות טכנולוגית לקידום שפה ותפיסה מרחבית בקרב ילדים עם התפתחות תקינה וילדים בסיכון ללקות למידה |
PhD |
בראינין, עינת |
פרופ' עדינה שמיר, פרופ' סיגל עדן |
2018 |
דפוסי תנועות עיניים המאפיינים ילדים עם וללא קשיי קריאה במצבי הארה שונים בספר אלקטרוני-חינוכי |
MA |
בר-צבי שקד, קארין |
פרופ' עדינה שמיר, פרופ' אלי וקיל |
2018 |
קידום אוריינות בעקבות פעילות עם ספר אלקטרוני : השוואה בין ילדים בסיכון ללקות למידה ובין ילדים על הספקטרום האוטיסטי |
MA |
גוטווירט, מירב |
פרופ' עדינה שמיר |
2018 |
השפעת החשיפה לאמצעי מולטימדיה המשולבים בספר אלקטרוני על אוריינותם של תלמידים עם וללא סימפטומים של ADHD |
PhD |
גרומברג-ורדי, רוית |
פרופ' עדינה שמיר |
2018 |
חקר דרכי התערבות מטה-קוגניטיביות עם ספר אלקטרוני לקידום אוריינות בקרב תלמידים צעירים בסיכון ללקות למידה |
PhD |
דושניצקי-אפלבוים, גילה |
פרופ' עדינה שמיר |
2018 |
תיווך אימהות עם ספר אלקטרוני והשפעתו על ניצני אוריינות בקרב תלמידי כיתות א בסיכון ללקות למידה בהשוואה לתלמידי כיתות א עם התפתחות תקינה |
MA |
זנזורי-לוי, טלי |
פרופ' עדינה שמיר |
2018 |
תכנית לתיווך עמית - השפעות על סגנון ההוראה התיווכי, כושר ההשתנות והמיומנויות החברתיות בקרב מנחים עם התפתחות תקינה ומונחים עם ASD |
MA |
מיכאלי-כלפה, אורנית |
פרופ' עדינה שמיר |
2016 |
השפעת הכוונה מטה-קוגניטיבית המשולבת בספר אלקטרוני חינוכי על התפתחות ניצני אוריינות בקרב ילדים עם סיכון ללקות למידה |
MA |
ליפשיץ-זריצקי, עירית |
פרופ' עדינה שמיר |
2015 |
מטה קוגניציה, שיפוטים מטה קוגניטיביים ותפקודים ניהוליים (בזיקה לזיכרון) : השוואה בין ילדים בספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה וילדים עם התפתחות תקינה |
MA |
פרנס-מילצ’ן, ליהי |
פרופ' נירית באומינגר-צביאלי, פרופ' עדינה שמיר |
2014 |
השפעת הפעילות עם ספר אלקטרוני חינוכי בעל תכנים חשבוניים על המוכנות לחשבון של ילדי גן בסיכון ללקות למידה בהשוואה לילדי גן עם התפתחות תקינה |
MA |
בן-חיים קלמנוביץ, לירון |
פרופ' עדינה שמיר |
2014 |
קו-תרפיה בין מחנך למטפל : קבוצת טיפול באמנויות בבית ספר לחינוך מיוחד : מעבודת שטח למודל תאורטי |
PhD |
עופר-ירום, מרים |
פרופ' דבורה קורט, פרופ' עדינה שמיר |
2012 |
קידום ניצני אוריינות של ילדי גן בסיכון ללקות למידה באמצעות הכוונה מטקוגנטיבית משולבת בספר אלקטרוני |
MA |
גורן, אילנה |
פרופ' עדינה שמיר |
2012 |
יכולת מטה-קוגניטיבית בקרב ילדי גן בסיכון ללקות למידה בהשוואה לילדים עם התפתחות תקינה |
MA |
וייזל, טלי |
פרופ' עדינה שמיר |
2011 |
השפעת פעילות עם ספר אלקטרוני חינוכי המלווה בהכוונה מטה קוגנטיבית על המוכנות למתמטיקה של ילדי גן בסיכון ללקות למידה |
MA |
ברוך, דורית |
פרופ' עדינה שמיר |
2011 |
השפעת שימוש במחשבים ניידים על היבטים רגשיים ולימודיים של תלמידים בכיתות חינוך מיוחד |
MA |
פרשטמן, מעין |
פרופ' עדינה שמיר |
2010 |
השפעת קורס מחשבים לצמצום הפער הדיגיטלי של תחושת המסוגלות העצמית, עמדות כלפי מחשבים ותחושת יכולת ההשתלבות בעבודה של בוגרים עם לקות שמיעה |
MA |
סולומון, שרה |
פרופ' סיגל עדן, פרופ' עדינה שמיר |
2008 |
השפעת תכנית הוראה לתיווך עמית על סגנון הוראה תיווכי והישגים בפתרון אנלוגיות מילוליות, בקרב תלמידים עם לקות שמיעה |
MA |
דמתי, הילה |
פרופ' עדינה שמיר |
2008 |
תפיסת מסוגלות עצמית ועמדות כלפי מוגבלות בקרב חונכים וחניכים בעלי צרכים מיוחדים בעקבות התנסות בתוכנית "חונכות וירטואלית" |
MA |
לזמי, יסמין |
פרופ' עדינה שמיר, ד"ר אביגיל ינון |
2008 |
השפעת הפעילות עם ספר אלקטרוני חינוכי על ניצני אוריינות של ילדי גן בסיכון ללקות למידה, בהשוואה לקריאה משותפת מספר מודפס |
MA |
פלח, רינת |
פרופ' עדינה שמיר |
2008 |
השפעת הוראה לתיווך עמית על איכות השיח וכושר השתנות קוגניטיבי בקרב מתבגרים בעלי לקות שמיעה |
MA |
צוברי, מאיה |
פרופ' עדינה שמיר |
2008 |
השפעת ההתנסות בלומדה לתיווך עמית על הסגנון התיווכי ועל כושר ההשתנות הקוגניטיבי בקרב מנחים ומונחים |
MA |
ששון, לימור |
פרופ' עדינה שמיר |
2006 |
השפעת התוכנית לתיווך עמית על סגנון ההוראה התיווכי ועל כושר השתנות קוגניטיבי של מנחים ומונחים בהתייחס לסביבת למידה: עם מחשב בהשוואה לסביבה ללא מחשב |
MA |
גיא, רונית |
פרופ' עדינה שמיר |
2006 |
התנסות בלמידת עמיתים באמצעות ספר אלקטרוני והשפעתה על קידום ניצני כתיבה בקרב ילדי גן |
MA |
זנגר-קלימי, לירון |
פרופ' עדינה שמיר |