2020 |
שילוב בין חינוך פורמלי לבין חינוך בלתי פורמלי : השוואת תפיסות אנשי חינוך, הורים ותלמידים מערים ברמות חברתיות-כלכליות שונות |
PhD |
אשר, נעמי |
פרופ' שלמה רומי |
2020 |
הקשר בין גורמים אישיים וסביבתיים לבין רמת הדתיות של מתבגרים עם הפרעת קשב וריכוז |
PhD |
זולדן, דוד י |
פרופ' שלמה רומי |
2019 |
תפקיד בעלי חיים בפסיכותרפיה קבוצתית בעזרת בעלי חיים לילדים |
PhD |
הראל, אורית |
פרופ' שלמה רומי, פרופ' דבורה קורט |
2018 |
זהות אתנית, תפיסה עצמית-לימודית ואוריינטציית עתיד כמנבאים מעורבות בית-ספרית, הישגים לימודיים והתנהגויות סיכון בקרב מתבגרים דרוזים בישראל / |
PhD |
אבו-רוכן חדיד, סאוסן |
פרופ' שלמה רומי |
2018 |
תרומתם של עקרונות הפעולה דיאלוג, ביטוי עצמי ובחירה להצלחתן של יחידות נוער מטיפוסים שונים |
PhD |
בן נח, צבי |
פרופ' שלמה רומי, פרופ' אריק כהן |
2017 |
הקשר בין נוכחות קבוצת השווים ומעורבות הורית לבין לקיחת סיכון בקרב מתבגרים : השוואה בין מתבגרים צעירים לבוגרים |
MA |
גולדבאום, קורל |
פרופ' שלמה רומי |
2017 |
הקוד החינוכי הבלתי פורמאלי : עדכון המאפיינים של ממדיו ובניית כלי להערכת עוצמתם |
PhD |
גרונר, הדס |
פרופ' שלמה רומי |
2016 |
השימוש בקבוצות תמיכה באינטרנט על ידי מתבגרים, ומידת הקשר ליחסים עם ההורים והחברים, לתחושת השייכות החברתית ולתמיכה החברתית |
MA |
לוי-לוין, אילת |
פרופ' שלמה רומי, ד"ר רונן מתתיהו |
2016 |
עמדות כלפי שילוב תלמידים עם הפרעות התנהגות במערכת החינוך הרגילה ורמת האמפתיה כלפיהם : השוואה בין מורים לבין הורים וחברי קבוצת השווים |
MA |
מתיתיהו, נעמה |
פרופ' שלמה רומי |
2016 |
השוואה במקדמי הצלחה בקריירה בין לקויי למידה לשאינם לקויי למידה בקרב גברים ונשים |
MA |
שיננזון, ברכה |
ד"ר יצחק וייס, פרופ' שלמה רומי |
2015 |
תרבות הפנאי של נערות דתיות |
MA |
בן חור, שולמית |
פרופ' שלמה רומי, ד"ר רונן מתתיהו |
2015 |
קשר בין גורמי רקע, מניעים להתנדבות ובהירות תפיסת מושג העצמי לבין מידת האמפתיה בקרב מתנדבים למען נוער במצבי סיכון |
MA |
הורביץ, חביבה |
פרופ' שלמה רומי |
2015 |
הקשר בין משתני רקע ועמדות מורים ותלמידים כלפי סגנונות ניהול כיתה של מורים לבין מאפייני התנהגות של תלמידים |
PhD |
יעקבי-זילברברג, לירז |
פרופ' שלמה רומי |
2015 |
עמדות מורים ותלמידים כלפי הפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות (ADHD) : היבטים לימודיים, חברתיים, רגשיים והתנהגותיים בזיקה לדתיות |
PhD |
ערמון, חיים ידידיה |
פרופ' יעקב כץ, פרופ' שלמה רומי |
2014 |
טיפול קבוצתי בעזרת בעלי חיים לילדים עם הפרעת קשב וריכוז (ADHD) ולהוריהם : שינויים בהתקשרות לחיית מחמד טיפולית, סגנון הורות ובתפקוד המשפחתי |
MA |
איזק-הלמן, שירה |
פרופ' שלמה רומי |
2014 |
עמדות של מתבגרים דתיים בנושא דת ואמונה: שינויים בעקבות המסע לפולין |
MA |
ויזנפלד, אייל |
פרופ' שלמה רומי, ד"ר רונן מתתיהו |
2013 |
הזדהות וערות הורים, מעורבותם והקשר בינם לבין עמדות ילדיהם כלפי בית הספר, הסתגלותם החברתית, מסוגלותם העצמית והישגיהם הלימודיים |
PhD |
בן טוב, שושנה |
פרופ' שלמה רומי |
2013 |
הקשר בין לקות חושית של ההורים לבין יכולת האמפתיה, האוריינות הרגשית והעצמאות של ילדים ומתבגרים ללא לקות חושית |
MA |
בראון-אביישר, עינת |
פרופ' סיגל עדן, פרופ' שלמה רומי |
2013 |
הקשר שבין סגנון הורות והערכה עצמית לבין סגנון התמודדות בקרב מתבגרים עם תסמונת ADHD (לקויי קשב וריכוז והיפראקטיביות), הוריהם ומוריהם |
MA |
גיאר-בושארי, מיכל |
פרופ' שלמה רומי |
2013 |
סוכני חיברות ומניעים הקשורים בבחירת מסלול המשך בקרב תלמידי ישיבות תיכוניות בתום לימודיהם |
MA |
כהן, אמיר |
פרופ' שלמה רומי, ד"ר רונן מתתיהו |
2013 |
קבלת החלטות אודות ביצוע התנהגויות סיכון בפרספקטיבת ויסות עצמי : קשר בין משתנים קוגניטיביים, חברתיים, אישיותיים ומטה קוגניטיביים בקרב מתבגרים נורמטיביים ובסיכון |
PhD |
סלקובסקי, מרב |
פרופ' שלמה רומי |
2013 |
הקשר בין תפיסות כלפי תקיפות מיניות לבין חשיפה לתכנים מיניים מפורשים באינטרנט בקרב בנים ובנות בגיל ההתבגרות |
MA |
קליין, מרב |
ד"ר זאב אפל, פרופ' שלמה רומי |
2013 |
הקשר בין דיפרנציאציה בין אישית ומידת השוויוניות לבין איכות חיי הנישואין במעבר להורות בקרב זוגות |
MA |
רביבו, נתלי |
ד"ר זאב אפל, פרופ' שלמה רומי |
2012 |
הקשר בין רווחה נפשית לבין סגנון התקשרות, תמיכה משפחתית וערכים בקרב מתבגרים המצויים בדרגות חשיפה שונות לאיום ביטחוני מתמשך |
PhD |
בן דוד, יפעת |
פרופ' שלמה רומי |
2012 |
הערכה עצמית, מסוגלות עצמית חברתית וזהות יהודית : השתנות עמדות של בני נוער בעקבות ’מסע ישראלי’ |
MA |
ברוכין, אסנת |
פרופ' שלמה רומי |