2022 |
השפעת שילוב כלים טכנולוגיים בהוראת פיזיקה על הישגים ותחושת המסוגלות העצמית של התלמידים |
MA |
מחאגנה, עאמר |
ד"ר איריס שרייבר, פרופ' חבר מיכל ציון |
2021 |
טיפוח אוריינות סביבתית בהכוונה של SRL בקרב סטודנטים לחינוך |
PhD |
אורטל-עברי, סיגלית |
פרופ' חבר מיכל ציון, פרופ' ניר מדג'ר |
2021 |
הערכה חלופית : ידע ותפיסות בקרב מורים לכימיה בחטיבה עליונה |
PhD |
סוקולוב, קרין |
ד"ר שירלי אברג'יל , פרופ' חבר מיכל ציון |
2020 |
תרומת הכוונה מטה-קוגניטיבית ולמידה משתפת לביצועי חקר דינמי של תלמידים |
MA |
המאירי, איתמר |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2020 |
תרומת השילוב של לימוד עיוני ומעשי בנושא כושר גופני בריאותי לפיתוח אוריינות גופנית של נערות בחטיבת הביניים |
MA |
שטאל, מורן |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2018 |
תפיסת מהות המדע ומהות תהליך החקר אצל תלמידים שהתנסו בלמידת חקר מונחה לעומת תלמידים שהתנסו בלמידת חקר פתוח בתיכון עם סיום הלמידה כתלמידים ובמרחק של זמן כבוגרים |
MA |
יששכר, חגית, |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2018 |
אפיון מסלולי ההתקדמות בין שלבי החקר בעבודת ה'ביוחקר' והגורמים לדפוסי הקשר הלוגי במסלולים אלו |
MA |
כראדי, גלית |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2018 |
השפעת הכוונה מטה-קוגנטיבית ולמידה משתפת על שיח מוטיבציוני בין מורה לתלמיד במהלך תהליך חקר באוריינות סביבתית הנתמך על ידי פורומים מתוקשבים (אנגלית) |
MA |
שוורץ, לירון |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2017 |
למידה עם מחשבים ניידים אישיים מנקודות מבט של הלומדים ובוגרי התכנית : עמדות ותפיסות במחקר רב שנתי וישום אורינות מידע |
PhD |
ברגר-טיקוצ’ינסקי, טל |
ד"ר אורנית ספקטור-לוי, פרופ' חבר מיכל ציון |
2017 |
תרומת הכוונה מטה קוגניטיבית ולמידה משתפת לרמת תוצרי החקר ולביצועי החקר של תלמידים המבצעים חקר פתוח |
MA |
גואטה, עמוס-אהרן |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2017 |
תרומת הפרויקט ’מנהיגות בין-דורית לקיימות’ לפיתוח אוריינות סביבתית של קהילה |
MA |
ותד, שפאא |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2017 |
השפעת הכוונה מטה קוגניטיבית והכוונה לאוריינות מדיה על פיתוח אוריינות תזונתית בנושא שתייה |
PhD |
כהן, חגית |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2016 |
הקשר בין תהליכי תפיסה חזותית וקשב חזותי לבין עיבוד גרף קווי |
PhD |
וקסמן, פרחיה תמר |
פרופ' חבר מיכל ציון, ד"ר רונית רם צור |
2016 |
תרומת הכוונה מטה-קוגניטיבית ולמידה משתפת לביצועי חקר דינמי ואינטראקציות מורה-תלמיד הבאים לידי ביטוי בפורומים מתוקשבים התומכים בלמידת חקר סביבתית |
MA |
חזות-קבסה, אודליה |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2015 |
תרומתן של הכוונה מטה קוגניטיבית והכוונה לחשיבה מערכתית לתפיסת הרעיון המרכזי בביולוגיה ’הומאוסטזיס’ |
PhD |
מור בר-יוסף, מוריה |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2015 |
השפעות התערבות תנועתית במים בגיל הרך ובבגרות על יכולות תנועתיות, קוגניטיביות ושפתיות ועל שינוי בגלי אלפא במוחון ובאזורים צדעיים-קודקודיים |
PhD |
ניסים, מיכל |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' חבר מיכל ציון, ד"ר רונית רם צור |
2014 |
תרומת הכוונה מטה-קוגניטיבית אישית וחברתית הניתנת במסגרת למידת חקר לפיתוח אוריינות סביבתית, מודעות מטה-קוגניטיבית וביצועי חקר דינמי (אנגלית) |
PhD |
אדלר, עדית |
פרופ' זמירה מברך, פרופ' חבר מיכל ציון |
2014 |
השפעת הוראה בעזרת גישה רב מערכתית על תפיסת רעיון ההומיאוסטזיס ועל החשיבה המערכתית של תלמידים |
MA |
ישראלי, רעיה |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2013 |
אפיון של ביצועי חקר דינמי, מודעות מטה קוגניטיבית והבנת מהות המדע של מורים למדעים המתנסים בחקר פתוח |
MA |
רימרמן-שמואלי, אתי |
פרופ' חבר מיכל ציון |
2012 |
תרומתה של הלמידה באמצעות מחשבים ניידים אישיים לפיתוח מיומנויות למידה ואוריינות מידענית אצל תלמידי חטיבת ביניים |
MA |
גילת, יעל |
ד"ר אורנית ספקטור-לוי, פרופ' חבר מיכל ציון |
2012 |
הפעלת תכנית הלימודים החדשה בכימיה : השגת יעדים בפיתוח מיומנויות קריאת טקסט מדעי וקשיי המורים המתנסים בהוראתה |
MA |
דבור, מיאדה |
ד"ר צביה פונד, פרופ' חבר מיכל ציון |
2011 |
תוכנית התערבות להקנייה מפורשת של המיומנות "פענוח ייצוגים חזותיים מורכבים" והשפעתה על הבנה של ידע מדעי, יכולת יישום והעברה של המיומנות אצל בנות בבית ספר על יסודי |
MA |
סרוסי, רוית |
פרופ' חבר מיכל ציון, ד"ר אורנית ספקטור-לוי |
2010 |
השפעת פעילות לימודית לא פורמאלית: חקר תחרותי בנושא "מארי קירי ומדעניות ידועות שם" על עמדות תלמידים בכלל ועמדות בנות בפרט כלפי מדע, קריירה מדעית ונשים במדע |
MA |
כץ, לובה |
ד"ר אורנית ספקטור-לוי, פרופ' חבר מיכל ציון |
2009 |
מיני-מוזיאון למדע וטכנולוגיה בבית הספר העל יסודי: סביבה לימודית אותנטית לפיתוח ידע מדעי, תחושת מסוגלות אישית ועמדות חיוביות כלפי מדע אצל תלמידים נאמני המוזיאון |
MA |
אלוני, אשרה |
פרופ' חבר מיכל ציון, ד"ר אורנית ספקטור-לוי |
2009 |
איפיון תפיסת תהליך החקר המדעי ומהות המדע של מורים שהתנסו בתהליך חקר פתוח |
MA |
שיינין, אילנה |
פרופ' חבר מיכל ציון |