2021 |
יחסי גומלין בין זירות זהות שונות ובין זירות זהות ותהליכי זהות : התפתחות הזהות המקצועית והזהות הדתית של היועצת החינוכית הדתית |
PhD |
הלינגר, רבקה |
ד"ר אלי שכטר |
2020 |
יחסי הגומלין בין שלבים התפתחותיים בקרב הורים החיים בזוגיות מעורבת עם תפיסות דתיות שונות |
MA |
אוליאל, חן |
ד"ר אלי שכטר |
2019 |
תהליכי עיצוב תחושת הקוהרנטיות וגיבוש הזהות כפי שנתפשים בעיני בוגרים מאומצים |
MA |
כץ גור, דניאל |
ד"ר אלי שכטר, ד"ר איילת בנטל-ישראלי |
2017 |
חקירה זהותית של הורים בעקבות תהליכי חזרה בתשובה של ילדיהם |
MA |
וייס, חגי |
ד"ר מאיה כהן-מלייב, ד"ר אלי שכטר |
2017 |
תרומתה של האקספלורציה ההתקשרותית לקשר שבין סגנון ההתקשרות לבין ממדי הזהות של מרשיה |
MA |
חליוה-גלב, רבקי |
ד"ר אלי שכטר |
2017 |
הקשר בין סגנון התקשרות ותחושת המסוגלות העצמית של המורה לתפיסת תפקידו כמפתח זהות ורפלקטיביות בקרב תלמידיו |
MA |
סלומון, גלית |
ד"ר מאיה כהן-מלייב, ד"ר אלי שכטר |
2016 |
תפיסת מורים את עצמם כסוכני זהות עבור תלמידיהם בזמן משבר, לאור אירועי התנתקות התשס"ה (2005) |
MA |
גוטמן, שירה |
ד"ר אלי שכטר |
2016 |
תפקידי המורים בתהליך עיצוב זהותם של מתבגרים כפי שהם משתקפים בסיפורי החיים של סטודנטים לתארים מתקדמים |
MA |
כהן, נגה |
ד"ר אלי שכטר |
2016 |
סגנון התמודדות בהשגת זהות קונפליקטואלית : בחירת סגנון התמודדות עם קונפליקט דת ומיניות בקרב מתבגרים דתיים לאומיים |
MA |
סיון, עופר |
פרופ' זהבית גרוס, ד"ר אלי שכטר |
2016 |
תהליכי אקספלורציה זהותית בקרב מאומצים |
MA |
עוזר-ברגר, טל |
ד"ר מאיה כהן-מלייב, ד"ר אלי שכטר |
2015 |
השפעת דמויות חינוכיות על עיצוב זהותם של בוגרי פנימיות יוצאי אתיופיה |
MA |
וונדימגן, רותי |
ד"ר אלי שכטר |
2014 |
התמודדות עם שכול בקרב משפחות נפגעות טרור : היבטים אישיים ומשפחתיים הקשורים בתהליך ההתמודדות עם אובדן בן משפחה מדרגה ראשונה בפיגוע טרור על רקע לאומני |
MA |
חממי, לאה |
ד"ר איילת בנטל-ישראלי, ד"ר אלי שכטר |
2014 |
מאפייני דמויות חינוכיות ’משמעותיות’ לעומת דמויות חינוכיות ’מקצועיות’ בחינוך הפורמאלי ובחינוך הבלתי פורמאלי |
MA |
כהן-גבריאלי, אילת |
ד"ר אלי שכטר |
2014 |
תפיסותיהם של סטודנטים בדבר התפקיד אותו ממלאים מרציהם בעיצוב זהותם, לאור קונפליקט אפשרי בלימודי חקר המקרא : חקר מקרה במחלקה לתנ"ך בבר אילן |
MA |
מורי, לימור |
ד"ר אלי שכטר |
2014 |
"הוא לא רק אחי" : אחאים כסוכני זהות |
MA |
פורת, רתם |
ד"ר אלי שכטר |
2014 |
תפיסות חינוכיות של מורים למחשבת ישראל בחינוך העל יסודי הכללי, בהקשר לתהליכי עיצוב זהות של תלמידים בעידן הפוסט מודרני : חקר מקרה |
MA |
פינברג, תמי |
ד"ר אלי שכטר |
2014 |
תפיסות של מורים לתלמידים בעלי לקויות למידה על תפקידם בעיצוב הזהות של תלמידיהם |
MA |
קר, יוליה |
ד"ר אלי שכטר |
2013 |
סוגיות זהותיות בחשיבה ובעשייה הפדגוגית של מורים לקולנוע |
PhD |
פיכמן, אלעד |
פרופ' ישראל ריץ, ד"ר אלי שכטר |
2011 |
אמונה דתית ומשמעות כקשורים להסתגלות לאירועי חיים לוחצים: מקרה הפינוי הכפוי מגוש קטיף |
PhD |
הרשושנים-בריטברט, טל |
ד"ר אלי שכטר, פרופ' שלמה קניאל |
2011 |
ההקשר בין הוראת מקצוע המזמן למורה עיסוק בכיתה בשאלות של ערכים וזהות לבין האקלים החינוכי הרווח בכיתה, מחויבות המורה לתלמידיו ומידת שחיקתו של המורה |
MA |
שטריקר שלמה |
ד"ר אלי שכטר |
2010 |
חווייתו של התלמיד המסורתי הלומד בבית ספר תיכון ממלכתי-דתי את האקלים החינוכי הבית ספרי |
MA |
וקנין, ענבל |
ד"ר אלי שכטר |
2010 |
הקשר בין קונפיגורציות ((תצורות)) זהות של אדם לבין הערכים המועדפים עליו בתחומי זהות שונים |
MA |
מימון, אילת |
ד"ר אלי שכטר |
2009 |
"דתיים לייט": דגם של זהות דתית בעידן הפוסט-מודרני? |
MA |
חדאד, טליה |
ד"ר אלי שכטר |
2008 |
"המשמעות האישית לדת": הצעת מושג תיאורטי וקריטריונים לזיהויו בסיפורי חיים |
MA |
בן-חור, אביטל |
ד"ר אלי שכטר |