תזות ודיסרטציות

English שלחו לחבר

ראה עבודות גם בשפה האנגלית

שנה סטודנט/ית מנחה
2018 הקשר בין חווית התאומות לבין האינטימיות הזוגית בבגרות MA מלק, חני ד"ר מאיה כהן-מלייב, ד"ר ניר מדג'ר
2017 תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית MA בן-שבת, שירן ד"ר ניר מדג'ר
2017 הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית MA גולד-אליה, רעות ד"ר ניר מדג'ר
2017 האם וויסות רגשי ממתן את הקשר בין תפיסת היחסים עם ההורים לבין התנהגות פגיעה עצמית ללא כוונה אובדנית MA סגל, ניקול, ד"ר ניר מדג'ר
2017 האם רגישות לדחייה חברתית ממתנת את הקשר בין תחושת קשר ושייכות לבית הספר לבין פגיעה עצמית לא אובדנית? MA פלנר, נועה ד"ר ניר מדג'ר
2017 הקשר בין מטרות ההישג של התלמיד ואקלים המוטיבציה בכיתה ובקרב החברים הקרובים MA שמעון, ליהי ד"ר ניר מדג'ר
2016 מבנה מטרות כיתתי כגורם הממתן בין מטרות הישג אקדמיות למטרות הישג חברתיות של תלמידים MA אמית, שירה ד"ר ניר מדג'ר
2016 הקשר בין שליטה פסיכולוגית של מורים לבין שינויים במוטיבציה של תלמידים בעת מעבר לחטיבת הביניים MA הר-אבן, מיכל ד"ר ניר מדג'ר
2016 טיפול בפסיכודרמה מנקודת מבטם של מתבגרים MA לוי, רונית פרופ' אריק כהן, ד"ר ניר מדג'ר
2016 מוטיבציה בסביבת בית הספר: לימודים או חברים? : בחינת מטרות הישג לימודיות ומטרות הישג חברתיות לאורך שנת לימודים בקרב ילדי כיתה ו MA לייט, הדס ד"ר ניר מדג'ר
2016 תחושת מסוגלות למעבר לחטיבת הביניים כמתווכת בין מבנה מטרות ומעבר אדפטיבי MA שוחט, רוני ד"ר ניר מדג'ר
2015 השפעת המעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים על מעורבות התנהגותית, רגשית, קוגניטיבית וחברתית בלמידה MA כהן, ורוניק ד"ר ניר מדג'ר