חינוך מיוחד

המסלול לחינוך מיוחד -ניתן ללמוד כדו ראשי או כדו ראשי מובנה (מקנה 40 נ"ז)

1) מטרות המסלול:

להכשיר את הסטודנט למחקר, להוראה ולעבודה חינוכית עם ילדים במגוון רחב של לקויות (ילדים עם לקויות למידה, ילדים עם מוגבלות שכלית, ילדים עם אוטיזם ילדים עם מוגבלויות פיזיות, ילדים עם לקויות חושים, ילדים עם הפרעה רגשית או התנהגותית). תוכנית הלימודים משלבת הכשרה אקדמית-מחקרית בתחום החינוך המיוחד והכשרה מקצועית לקראת זכאות לרשיון הוראה ממשרד החינוך. 

 

2) מבנה הקורסים במסלול:

א. קורסים כלליים:

-קורסי מבוא בחינוך

-קורסים מתודולוגיים המכשירים את הסטודנט למחקר

 

ב. קורסים מגמתיים:

-קורסים בפסיכולוגיה ובתחומי חריגות שונים

-קורסים המכשירים להוראה בחינוך מיוחד ומקנים מיומנות בשיטות הוראה מיוחדות

-סדנאות התנסות

-הכשרה מעשית בשלושה שלבים

 

 

לצפייה בתוכנית לימודים טנטטיבית לתשע"ח לחץ כאן 

 

סגל אקדמי

שם דרגה/תפקיד
ד"ר איזמן אסתר מורה ג'/רכזת תכנית ההכשרה המעשית במגמה לחינוך מיוחד
ד"ר אלפסי מרים מורה ג'
פרופ' באומינגר נירית פרופ' מן המניין/ראשת בית הספר לחינוך
ד"ר ברט דורית עמית הוראה ב'
ד"ר דבש יהונתן עמית הוראה ב'
פרופ' ליפשיץ חפציבה פרופ' חבר/ ראש ההתמחות במוגבלות שכלית וראש מרכז בייקר
פרופ' משעל נירה פרופ' חבר סגנית מנהלת בית הספר לחינוך
ד"ר סובלמן-רוזנטל ורדה מדריך ד"ר/ מרכזת היחידה לתינוקות וילדים עם קשיי התפתחות במרכז בייקר
גב' סנקביץ טלי עמית הוראה א'
ד"ר עדן סיגל מרצה בכירה
ד"ר קמחי יעל מדריך
גב' רזניק יוליה מדריך
ד"ר שטרן הינדי מרצה
פרופ' שיף רחל פרופ' חבר/ מנהלת מרכז חדד וראש החוג ללקויות למידה
פרופ' שמיר עדינה פרופ' חבר/ראש הועדה לתואר שלישי בי"ס לחינוך, ראש המגמה לחינוך מיוחד בתואר ראשון