ד"ר איזמן אסתר

ד"ר
מורה ג'/רכזת תכנית ההכשרה המעשית במגמה לחינוך מיוחד
ד"ר אסתר איזמן
טלפון: 
דוא"ל : 
משרד : 
שעות קבלה : 

שיוך

מגמות תואר ראשון: 
הכשרת מורים: 

פרסים

שנה

שם המלגה / הפרס

שם המוסד / הגורם המעניק

תשנ"ה

מלגת הצטיינות לתואר שני

אוניברסיטת בר אילן

תשנ"ו

מלגת הצטיינות לתואר שני

אוניברסיטת בר אילן

תשס"ד

מלגת שופף לסטודנטים מצטיינים בתואר השלישי

אוניברסיטת בר אילן

תשע"ד

תואר "מרצה מצטיין" תשע"ד

אוניברסיטת בר אילן

 

תחומי התמחות

ד"ר אסתר איזמן מלמדת במגמה לחינוך מיוחד ומרכזת בו את התכנית להכשרה מעשית.

תחומי מחקרה מתמקדים בגורמים קוגניטיביים ואפקטיביים הקשורים להתנסות בלמידה מתווכת ובכושר השתנות קוגניטיבי בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

פרסומים

ARTICLES IN REFEREED JOURNALS

Tzuriel, D., Isman, E., Klung, T. & Haywood, H.C. (2017). Effects of Teaching Classification on Classification, Verbal Conceptualization and Analogical Reasoning in Children with Developmental Language Delays. Journal of Cognitive Education and Psychology, 16(1), 107-124.

Isman, E. & Tzuriel, D. (2016). Mediated Learning Experience Strategies and the Level of Jewish Women’s Religiousness in a Three Generational Perspective. Megamot, 50(3), 81-107.

Isman, E., & Tzuriel, D. (2008). The Mediated Learning Experience (MLE) in a Three Generational Perspective. British Journal of Developmental Psychology, 26, 545-560.

Isman, E. & Tzuriel, D. (2008). The Relationship between Mother-Child Mediated Learning Experience (MLE) Strategies and Mothers' Attachment Style and Mental Health. Journal of Cognitive Education and Psychology, 7(3), 388-410.

PAPERS PRESENTED AT SCIENTIFIC CONFERENCES

Tzuriel, D., Isman, E. & Klung, T. (2016) The effects of intervention for classification on classification, verbal conceptualization and analogical reasoning in children with developmental and language delays. Paper presented at The Israeli Association for Literacy and Language conference, Bar Ilan University, Ramat-Gan, Israel.

Tzuriel, D., Isman., E., Klung, T. & Haywood, H.C. (2016). Classification, verbal conceptualization, and analogical reasoning among children with developmental language disorders. Paper presented at the North American regional conference of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP), Vancouver, B.C., Canada.

Isman E. & Tzuriel, D. (2015). The relationships between mothers' mental health, mother-child mediated learning experience (MLE) strategies and child's cognitive modifiability. The XVth Biennial International Conference of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP). Harokopio University, Athens, Greece.

Klung, T., Isman, E. & Tzuriel, D. (2013). The Effects of Training in Classification on the Development of Classification, Verbal Conceptualization and Analogical Reasoning among Children with Developmental Language Delays. Paper presented at The XIVth Biennial International Conference of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP). Leiden University, Leiden, Netherlands.

Isman, E. & Tzuriel. D. (2008). Religious orientation and the mediated learning experience in a three generational perspective. Paper presented at the International Conference of Promoting Jewish Literacy in Educational Settings, University of Maryland, College Park, Maryland, USA.

Isman, E. (2007). Subjective well-being and the mediated learning experience between mothers and preschoolers. Presented at the National Conference on Multi-Dimensional Viewpoints Towards Children with Special Needs, Bar- Ilan University, Ramat-Gan, Israel.

Isman, E. & Tzuriel. D. (2007). The mediated learning experience in a three generational perspective. The 11th International Conference of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP), University of Tennessee, Knoxville, TN, USA.

Isman, E. & Tzuriel. D. (2005). The effects of well-being and attachment patterns on the quality of the mediated interaction in a three generational perspective. The 10th International Conference of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP), Durham University, England.

קורסים

77-408: דידקטיקה כללית

77-409: דידקטיקה בכתה ההטרוגנית

77-427: הילד עם שיתוק מוחין- חינוך, טיפול ושיקום

77-430: תורת ההוראה בחינוך המיוחד

77-433: פיתוח כושר השתנות קוגניטיבי- מתיאוריה למעשה

77-457: כלים בסיסיים בחינוך מיוחד

77-488: שילוב הילד עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל

77-489: כלים מתקדמים בחינוך מיוחד

79-004: הוראה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים

79-009: הוראה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים- מחוננים