תזות ודיסרטציות

ראה עבודות גם בשפה האנגלית

שנה כותרת סוג שם הסטודנט מנחה
2017 תרומת הרכיבה הטיפולית ודפוס התקשרות אימהי לשיפור התפקודים הניהוליים, העיבוד החושי, חווית הערך העצמי, דפוסי ההתקשרות של הילד ורמת המצוקה האימהית בקרב ילדים עם ADHD תואר שלישי אביב, טל-לי
2017 פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה בתכנון וביצוע שיעור משולב טכנולוגיה והכוונה עצמית בגישה היפנית תואר שלישי אביטל, חוה קרמרסקי ברכה
2017 חוויותיהם של בוגרים מבית הספר היסודי בהיבט חינוכי - ערכי ולימודי MA אוחנה, אשרית קורט דבורה
2017 הקשר בין תגובתיות-יתר וטמפרמנט לבין תפקוד רגשי ותחושת מסוגלות עצמית בגיל הילדות תואר שלישי בוכריס-בזק, שירה
2017 בין אלטרואיזם לאגואיזם : אימהות למשפחה גדולה וקריירה - חוויתה של אישה ציונית דתית MA ביננפלד-איזק, יעל גרוס זהבית
2017 מוסיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר האלקטרוני כמקדמי הבנת הסיפור ואחזורו בקרב ילדי גן MA בן-שבת סגרה, ענת קורת עופרה
2017 תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית MA בן-שבת, שירן מדג'ר ניר
2017 אפיונים של משחק באובייקטים, משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה, בזיקה לחומרת הלקות האוטיסטית, חומרת הלקות החברתית, גיל ו-IQ MA ברנשטיין, מורן באומינגר נירית
2017 מעורבותם של ארגונים חוץ-ממשלתיים ביישום מדיניות חינוכית במערכת החינוך הישראלית תואר שלישי גאלי, ירדן גזיאל חיים
2017 הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית MA גולד-אליה, רעות מדג'ר ניר
2017 ידע הורים אודות מעון היום של ילדיהם : מה הם יודעים ומה הם רוצים לדעת MA גולדוסר-בלוך, ורד
2017 אוצר מילים ומודעות מטא-לשונית בקרב ילדים חד לשוניים ודו לשוניים בגילאי הגן ‬ (אנגלית) MA גולדשטיין, תמרה
2017 למידת רצף ויכולת העברה בגירויים מילוליים ולא מילוליים : השוואה בין קוראים עם דיסלקסיה התפתחותית לקוראים תקינים MA דוידוביץ’, טלי
2017 אייפד ככלי לבחינת היכולת הנרטיבית של ילדים על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה MA ויזנגרין, דנאל עדן סיגל
2017 חקירה זהותית של הורים בעקבות תהליכי חזרה בתשובה של ילדיהם MA וייס, חגי
2017 תרומתה של האקספלורציה ההתקשרותית לקשר שבין סגנון ההתקשרות לבין ממדי הזהות של מרשיה MA חליוה-גלב, רבקי שכטר אלי
2017 נכונות של תלמידים בעלי מוגבלות שכלית לפנות לעזרה בעקבות אלימות : הקשר בין סוג האלימות, רמת המצוקה והנכונות לפנות לעזרה MA טמיר, שלומית יבלון יעקב
2017 הקשר בין אמונות אפיסטמולוגיות, מטרות הישג וחרדת מבחן בקרב תלמידי כיתות י"א MA כהן, נועה
2017 הקשר בין מערכות עיבוד הזיכרון ליכולות הקריאה והכתיבה אצל ילדים בכיתות ב' עם וללא סיכון ללקות למידה (אנגלית) MA לוי, עומר עדי-יפה אסתר
2017 ההשפעה המשולבת של תגמול וסקרנות על זיכרון MA מדמון, ענבל חלמיש ורד
2017 האם חזרה קולית על מילה ופירושה תקדם את למידתה? : ניסוי בעזרת ספר אלקטרוני בשפה הערבית MA מחאמיד, נארימאן קורת עופרה
2017 מחקר מטה-אנליטי לבחינת היעילות של תכניות התערבות מסוג קוגניטיבי וקוגניטיבי-התנהגותי לקידום יכולת חברתית אינטגרלית בקרב ילדים עם אוטיזם בתפקוד גבוה MA מסיקה, קרין באומינגר נירית
2017 מודל אינטגרטיבי להסבר היעדרויות, ניידות פנימית ועזיבת המערכת בקרב מורים בישראל תואר שלישי מעגן, דוד
2017 למידת מילים חדשות באמצעות קריאה בספר האלקטרוני בהשוואה לקריאת אימהות לילד מתוך ספר מודפס MA נובק-שקד, דור קורת עופרה
2017 הוראת פתרון משוואות במתמטיקה בחטיבת הביניים בדרך רלציונית, רב-ייצוגית ואלגוריתמית, והקשר להישגים ולמוטיבציה ללמידה של תלמידים MA ניסן, טלי