תזות ודיסרטציות

ראה עבודות גם בשפה האנגלית

שנה כותרת סוג שם הסטודנט מנחה
2018 סימולציות קבוצתיות ככלי לפיתוח קוד התנהגות אתי בקרב מדריכים ומעסיקים במסגרות תעסוקה נתמכת : הדרכה ממוקדת לומד תואר שלישי בן-עמרם, מירי שפירא-לשצ'ינסקי אורלי
2017 תרומת הרכיבה הטיפולית ודפוס התקשרות אימהי לשיפור התפקודים הניהוליים, העיבוד החושי, חווית הערך העצמי, דפוסי ההתקשרות של הילד ורמת המצוקה האימהית בקרב ילדים עם ADHD תואר שלישי אביב, טל-לי
2017 פיתוח מקצועי של מורים למתמטיקה בתכנון וביצוע שיעור משולב טכנולוגיה והכוונה עצמית בגישה היפנית תואר שלישי אביטל, חוה קרמרסקי ברכה
2017 חוויותיהם של בוגרים מבית הספר היסודי בהיבט חינוכי - ערכי ולימודי MA אוחנה, אשרית קורט דבורה
2017 השפעת תהליכי הסוציאליזציה במערכת החינוך הישראלית על התפתחות הזהות הנשית בקרב משכילות בדואיות MA אלטורי, סמאהר גרוס זהבית
2017 הקשר בין תגובתיות-יתר וטמפרמנט לבין תפקוד רגשי ותחושת מסוגלות עצמית בגיל הילדות תואר שלישי בוכריס-בזק, שירה
2017 פיתוח שפה ותפיסה מרחבית בקרב ילדי גן : השוואה בין התערבות טכנולוגית המשלבת רובוט להתערבות ללא טכנולוגיה MA ביכמן, ליאת עדן סיגל
2017 בין אלטרואיזם לאגואיזם : אימהות למשפחה גדולה וקריירה - חוויתה של אישה ציונית דתית MA ביננפלד-איזק, יעל גרוס זהבית
2017 מוסיקת רקע והרחבת תוכן הסיפור בספר האלקטרוני כמקדמי הבנת הסיפור ואחזורו בקרב ילדי גן MA בן-שבת סגרה, ענת קורת עופרה
2017 תפקיד הויסות הרגשי בקשר שבין תסמיני דיכאון לפגיעה עצמית לא אובדנית MA בן-שבת, שירן מדג'ר ניר
2017 אפיונים של משחק באובייקטים, משחק חברתי ומשחק חברתי-דמיוני בקרב ילדי גן בספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה, בזיקה לחומרת הלקות האוטיסטית, חומרת הלקות החברתית, גיל ו-IQ MA ברנשטיין, מורן באומינגר נירית
2017 קשיים ברכישת זיכרון לטווח ארוך בקרב ילדים המאובחנים כבעלי DCD, האמנם? MA ברסטל, גתית עדי-יפה אסתר
2017 מעורבותם של ארגונים חוץ-ממשלתיים ביישום מדיניות חינוכית במערכת החינוך הישראלית תואר שלישי גאלי, ירדן גזיאל חיים
2017 הקשר בין מוחצנות ורגישות לדחייה חברתית, לפגיעה עצמית שאינה אובדנית MA גולד-אליה, רעות מדג'ר ניר
2017 הקשר בין נוכחות קבוצת השווים ומעורבות הורית לבין לקיחת סיכון בקרב מתבגרים : השוואה בין מתבגרים צעירים לבוגרים MA גולדבאום, קורל רומי שלמה
2017 ידע הורים אודות מעון היום של ילדיהם : מה הם יודעים ומה הם רוצים לדעת MA גולדוסר-בלוך, ורד
2017 אוצר מילים ומודעות מטא-לשונית בקרב ילדים חד לשוניים ודו לשוניים בגילאי הגן ‬ (אנגלית) MA גולדשטיין, תמרה
2017 תפיסות מנהלים בדרג ביניים לגבי רפורמת "הלמידה המשמעותית" MA גפן-סיטון, חגי שכטר חן
2017 הקשר בין הזדהות חברתית, אתנוצנטריות, איום, דעות קדומות ואפליה בקרב מתבגרים ישראליים מקבוצות חברתיות שונות תואר שלישי גרוס, אסתר אבלין ריץ' ישראל
2017 למידת רצף ויכולת העברה בגירויים מילוליים ולא מילוליים : השוואה בין קוראים עם דיסלקסיה התפתחותית לקוראים תקינים MA דוידוביץ’, טלי
2017 אייפד ככלי לבחינת היכולת הנרטיבית של ילדים על הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה MA ויזנגרין, דנאל עדן סיגל
2017 חקירה זהותית של הורים בעקבות תהליכי חזרה בתשובה של ילדיהם MA וייס, חגי
2017 השפעת התנסות בסימולציות על אוריינות רגשית ומיקוד שליטה בקרב פרחי הוראה MA וסרמן-גוטויליג, תמר
2017 מודל הפיוס מבוסס הצרכים : התנהלות מורים במצבי קונפליקט עם תלמידים, במסגרת התנסות סימולטיבית MA ורטהימר, נועם יבלון יעקב
2017 תרומת הפרויקט ’מנהיגות בין-דורית לקיימות’ לפיתוח אוריינות סביבתית של קהילה MA ותד, שפאא ציון מיכל