תזות ודיסרטציות

ראה עבודות גם בשפה האנגלית

שנה כותרת סוג שם הסטודנט מנחה
2016 השימוש בפדגוגיית "הוראת הקונפליקטים" בקורס contemporary theory והשפעתו על מורים לאנגלית שהשתתפו בו : חקר מקרה MA אבוטבול, אסתר רזניק דוד
2016 רמת הסכסוך ההורי, תפיסת חשיבות תפקידי חיים וציפיות לקונפליקט בית-קריירה בקרב נשים צעירות להורים גרושים MA אבני, סיון
2016 סוציאליזציה וזהות נשית של בנות יוצאות אתיופיה בוגרות אולפנה בישראל MA אלמו, אביבה גרוס זהבית
2016 מבנה מטרות כיתתי כגורם הממתן בין מטרות הישג אקדמיות למטרות הישג חברתיות של תלמידים MA אמית, שירה מדג'ר ניר
2016 ‫פיתוח שיח חברתי בקרב ילדים עם אוטיזם בעלי יכולת מילולית מוגבלת בזיקה לתפקודים הניהוליים MA אסטרוגו, יעל באומינגר נירית
2016 ידע הורי ותפיסה הורית על איכות מעונות יום בישראל : האם ניתן לחולל שינוי? MA ארד-טורחנסקי, אילת
2016 הבדלים בתפקוד בתי ספר בשנים שבהן מתקיים מבחן מיצ"ב פנימי וחיצוני MA בוסתנאי-חלפון, אדוה קליין יוסף
2016 הקשר בין אופני החשיבה המובילים ליצירתיות לבין תפקודים ניהוליים : האם הוא דומה עבור חשיבה מתכנסת לעומת חשיבה מסתעפת? MA בורדמן, ולרי עדי-יפה אסתר
2016 למידה וגיבוש זיכרון פרוצדוראלי במתבגרים עם ADHD MA בלזר, דפנה עדי-יפה אסתר
2016 השפעות סביבות למידה מעצימות מתוקשבות על מכוונות עצמית בלמידה, ידע תוכן פדגוגי טכנולוגי ומסוגלות עצמית בהטמעת טכנולוגיה בקרב פרחי הוראה (אנגלית) MA בן-אהרן, דנית
2016 מאפייני ההבעה הרגשית של ילדים המצויים על הרצף האוטיסטי עם יכולת מילולית מצומצמת בעת אינטראקציה במטלת שיתוף פעולה MA בר יהודה, שחר באומינגר נירית
2016 השפעת השיח הכיתתי בשתי שיטות הוראה (פרונטלית ובקהילות למידה) על הישגי התלמידים, תפיסת הסביבה הלימודית, מטרות הישג אישיות ותחושת השתייכות בית ספרית של תלמידים בחטיבת הביניים תואר שלישי ברודר, רונית
2016 תפיסת מורים את עצמם כסוכני זהות עבור תלמידיהם בזמן משבר, לאור אירועי התנתקות התשס"ה (2005) MA גוטמן, שירה שכטר אלי
2016 מדידת אי-השוויון בחינוך במדינת ישראל תואר שלישי דדון-גולן, זהורית
2016 הקשר בין הסדרה רגשית בקונפליקט בין-זוגי לבין הסדרה רגשית בקונפליקט בין-קבוצתי MA הופמן, תמיר
2016 גדרי מצוות הבאת ילדים לאור ההתפתחות המדעית בטיפולי פוריות MA הראש, יהונתן
2016 הגדרת מצב נפשי כפיקוח נפש MA ולד, יהודה זיבוטפסקי ארי
2016 ‫הקשר בין תפיסות אקלים בית-ספרי לבין מעורבות באלימות, התנהגויות סיכון ונשירה סמויה : ניתוח משווה בין תלמידים ערביים ויהודיים בישראל תואר שלישי חג’אזי, חאלד הראל-פיש יוסי
2016 קשר בין טיפול בקרינה מייננת בגיל צעיר לבין יכולות קוגניטיביות ויכולות אורייניות בבגרותם המאוחרת בקרב "ילדי גזזת" MA חובב, שושנה
2016 תרומת הכוונה מטה-קוגניטיבית ולמידה משתפת לביצועי חקר דינמי ואינטראקציות מורה-תלמיד הבאים לידי ביטוי בפורומים מתוקשבים התומכים בלמידת חקר סביבתית MA חזות-קבסה, אודליה ציון מיכל
2016 נתיבי התפתחות האינטליגנציה והזיכרון בתקופת ההתבגרות והבגרות בקרב בעלי מגבלה שכלית בהשוואה לבעלי התפתחות תקינה : שלושה נתיבים אפשריים: לקוי, מקביל או מתמשך תואר שלישי חן, אירית
2016 פייסבוק כביטוי ל’אני אפשרי’ MA טורנר, מיכל קורט דבורה
2016 יכולת מרחבית ‬(אנגלית) תואר שלישי טרגין, דורית צוריאל דוד
2016 הקשר בין מאפייני יועצת בית הספר לבין נכונות תלמידים לפנות לעזרתה בעקבות אלימות מצד ההורים MA יעיש, חנית חנה יבלון יעקב
2016 סמלי בתי ספר כמשקפים מדיניות מוצהרת ומדיניות בפועל: תפיסות מנהלים MA יפתח, גבע שפירא-לשצ'ינסקי אורלי